Jak postupovat při reklamaci?

Neprodleně nás telefonicky kontaktujte. Na následném postupu se společně dohodneme. Reklamace řešíme vždy individuálně.

 

Reklamovaný produkt můžete také zaslat, případně osobně donést, na adresu: Pražírna Plzeň, Koterovská 14, Plzeň, 326 00

Reklamace musí obsahovat:

  • kompletní reklamované zboží, doklad o koupi
  • balík označte viditelným nápisem "reklamace" a ke zboží přiložte písemný popis uplatňované vady

Více informací naleznete v obchodních podmínkách v bodě VI. Odstoupení od smlouvy.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení