FAQ - Často kladené otázky

 

Je cena za zboží uvedená u produktu konečná? 

Ano. Cena zboží konečná, nezahrnuje však dopravné viz. Doprava zboží

 

Jaká je záruka na zboží? 

U balené kávy v sáčku je doporučená doba spotřeby 6 měsíců, poté káva ztrácí své vlastnosti. Záruka je 6 měsíců.

 

Kdy kávu pražíte a jakou mám jistotu, že je opravdu čerstvá? 

Kávu pražíme každý den na malé pražičce (jedna várka je 1kg kávy). V případě, že je větší poptávka než výrobní kapacita tohoto stroje, máme v záloze pražičku na 3kg kávy. Tím, že pražíme vždy malé množství, nevytváříme skladové zásoby a námi prodávaná káva je skutečně čerstvě vypražená.

 

Za jak dlouho lze kávu po vypražení konzumovat? 

Ideální doba pro konzumaci kávy je 14 - 20 dní po vypražení.

 

 Jak se má káva skladovat? 

Kávu skladujte na suchém a chladném místě. Ideální místo pro skladování kávy je ve skleněné dóze vybavené těsněním. V dóze doporučujeme skladovat i neotevřené sáčky. Kávu doporučujeme zkonzumovat do 2 - 3 týdnů.

 

Kdy mohu očekávat objednané zboží? 

Vzhledem k tomu, že nepražíme každý den, očekávejte zásilku do deseti pracovních dní od objednávky. Pokud to jen trochu lze, expeduje se v podstatě "ihned". Třeba i v den nebo hodinu od obdržení objednávky. Objednané zboží obvykle obdržíte do 5 pracovních dnů.

  

Mohu si zboží osobně prohlédnout, případně i ochutnat? 

Jistě! Budeme rádi, když nás navštívíte v naší provozovně v Plzni na Koterovské ul. č.p. 14. Rádi Vás zde pohostíme lahodnou kávou (obvykle máme na výběr okolo 20 druhů káv) a domácím zákuskem.

 

Je u Vás možný osobní odběr zboží? 

Ano. Viz. předchozí dotaz.

 

Jste plátci DPH? 

Ano, jsme.

 

Jak řešíte reklamace? 

Reklamace se řeší individuálně tak, aby byl každý zákazník 100% spokojený.

 

Chci reklamovat zakoupené zboží, co mám udělat? 

Pokud se s Vaším zbožím cokoliv stalo, neprodleně nás kontaktujte. Vše jistě vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti. 

Zpět do obchodu